Ułatwienia dostępu

Prelegenci

Marlena Plebańska

Jeden z prekursorów polskiej e-edukacji, specjalizacja zarządzanie wiedzą,
e-learning,  Design Thinking. Absolwentka Politechniki Warszawskiej,  Szkoły Głównej Handlowej. Ekspert w zakresie STEAM,  kształcenia na odległość oraz wykorzystania nowych mediów w edukacji.

Specjalista w zakresie zarządzania wiedzą. Autorka ponad stu publikacji naukowych oraz kilkudziesięciu publikacji  popularno – naukowych z zakresu e-edukacji. Od 20 lat inspirator, projektant i strateg rozwiązań e-learningowych oraz zarządzania wiedzą w wielu polskich przedsiębiorstwach, szkołach, organizacjach poza rządowcy. Kierownik i konsultant projektów edukacyjnych oraz e-learningowcyh. Pracownik naukowy, aktywny trener i wykładowca. Prekursorka STEAM w Polsce.  Autorka pierwszej w Europie książki o tematyce STEAM- „STEAM-owe Lekcje” oraz najnowszej ksiązki  „STEAM-owe Przedszkole”.

Laureatka prestiżowych nagród Polka XXI wieku oraz Edukatorka młodego pokolenia. Od 2017 roku inicjatorka oraz koordynatorka projektu STEAM Polska, Prezes Fundacji  STEAM Polska www.steampolska.org

Wygłosi dla Państwa wykład na temat STEAM.

Krzysztof Kaszuba

Dyrektor ds. projektów i współpracy z JST Google for Education Poland

Nauczyciel, trener, szkoleniowiec – entuzjasta edukacji STEAM. Jego pasja do innowacji, doświadczenie i wizja edukacji opartej na współczesnych narzędziach
i metodach skutecznie łączy tradycyjne wartości z nowoczesnymi wyzwaniami dynamicznie zmieniającego się świata. Szczególną uwagę zwraca na zachowanie higieny cyfrowej, promując odpowiedzialne i bezpieczne korzystanie z technologii
w celu ochrony prywatności i danych, co stanowi kluczowy element współczesnej edukacji.

Od lat Krzysztof wdraża nowoczesne metody nauczania i technologie w szkołach
i przedszkolach. Posiada doświadczenie w zakresie organizacji i zarządzania placówkami oświatowymi oraz opracowań analiz organizacji oświaty dla Jednostek Samorządów Terytorialnych. 

Krzysztof Kaszuba jest absolwentem Politechniki Warszawskiej – Wydziału Mechanicznego, Energetyki i Lotnictwa; Gnieźnieńskiej Wyższej Szkoły Humanistyczno – Menedżerskiej; Uniwersytetu Szczecińskiego w Szczecinie – Wydziału Ekonomii, Finansów i Zarządzania oraz Wydziału Matematyczno – Fizycznego; Politechniki Szczecińskiej w Szczecinie – Wydziału Elektrycznego. 

Ewa Myka – Zaprawa

Z wykształcenia pedagog, doświadczenie zdobywała jako manager.

Absolwentka Wydziału Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie oraz Studiów Podyplomowych „Zarządzanie dla Menedżerów Sprzedaży” na Uniwersytecie Warszawskim.

W firmie Moje Bambino odpowiada za politykę handlową i zarządza 70 – osobowym zespołem Konsultantów, zajmujących się doradztwem przy wyborze mebli, pomocy dydaktycznych, asortymentu pod projekty. Opracowuje strategię i plany sprzedaży oraz nadzoruje ich realizację.
Aktywnie uczestniczy w doborze asortymentu do oferty katalogowej Moje Bambino.

Jest wnikliwą obserwatorką zmian i trendów, dba o utrzymanie edukacyjnego oraz

innowacyjnego przeznaczenia oferty Moje Bambino.

Wystąpi dla Państwa z wynikami badań „Strefa STEAM w każdej klasie”

Marcin Paks

Business Development Manager w Learnetic S.A.

Specjalista w zakresie tworzenia i rozwoju produktów edukacyjnych. Były nauczyciel
i entuzjasta wykorzystania nowoczesnej technologii w edukacji. Zaangażowany
w liczne projekty edukacyjne, twórca autorskiej aktywnej metody opartej o based learning – Drama OnLine. Propagator edukacji w podejściu STEAM, nauki programowania oraz mechatroniki.

W ramach systemu doskonalenia nauczycieli opartym na kompleksowym wspomaganiu szkół jako SORE, profilował doskonalenie zawodowe kilkuset nauczycieli. Twórca autorskich scenariuszy wprowadzających programowanie
w nauczaniu przedmiotowym w ramach projektu Superkoderzy. Felietonista, konsultant ośrodków doskonalenia.

Współorganizator grupy Superbelfrzy RP. Koordynator ICT w Śląskiej Szkole Jakości. Członek Rady Programowej Szkoła 4.0 oraz ekspert Sieci Edukacji Cyfrowej Komet@ oraz doradca Fundacji EdTechPoland.

Wygłosi dla Państwa wykład Cztery mile za piec –  sprawdzone i nowe rozwiązania w STEAM.”

Piotr Borowik

Specjalista do spraw szkoleń w Moje Bambino.

Doświadczony szkoleniowiec. Przez wiele lat zajmował się szkoleniami z zakresu sprzętu IT oraz nowych technologii, swoją wiedzę wykorzystuje obecnie szkoląc
w Moje Bambino z nowych rozwiązań technologicznych.

Przez wiele lat zajmował się szkoleniami z zakresu sprzętu IT oraz nowych technologii. Procesory, Python czy Scratch nie są mu obce. W Moje Bambino odpowiedzialny za szkolenia, przygotowujące nauczycieli do pracy z rozwiązaniami dostępnymi w ramach programu Laboratoria Przyszłości, takimi jak: drukarki 3D, roboty Photon, mikrokontrolery czy zestawy Lego® Education.

Poprowadzi dla Państwa warsztaty „Interdyscyplinarne zajęcia w edukacji wczesnoszkolnej z wykorzystaniem LEGO® Education SPIKE Essential”

Dariusz Wolski

Ekspert rozwiązań edukacyjnych

Prowadzę szkolenia i warsztaty edukacyjne dla nauczycieli. Zależy mi na wszechstronnym rozwoju uczniów, kształtowaniu ich szerokich kompetencji oraz
dążeniu do poprawy efektów kształcenia.

Zgodnie z misją educarium, absolutnie wierzę, że nauka to przygoda na całe życie. Uwielbiam wydobywać z ludzi to co najlepsze robiąc wszystko, by rozpalić w nich ogień kreatywności, twórczości i pasji. Nauka w atmosferze wyzwalającej w uczniach wszystko to, co w nich najlepsze to mój osobisty priorytet.

Za cel stawiam sobie rozbudzenie ciekawości, która idzie w parze z emocjami skutecznie utrwalającymi wiedzę oraz wzrost motywacji wewnętrznej każdego uczestnika szkoleń i warsztatów.

• Ekspert rozwiązań edukacyjnych w educarium
• Koordynator projektu eduStacje® 2020
• Edukator metody eduStacji, zajęć technicznych i lekcji robotyki
• Moderator Design Thinking
• Auditor systemu zarządzania jakością ISO 9001:2015

Poprowadzi warsztat: „Metoda eduStacji prowadzona w oparciu o nauczanie zróżnicowanych potrzeb edukacyjnych”

Andrzej Pietrzyk

Absolwent wydziału Matematyczno-Fizyczno-Technicznego Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Krakowie. Studiował na kierunku matematyka specjalność nauczycielska. Ukończył studia doktoranckie w Instytucie Matematyki Uniwersytetu Śląskiego.

Od 22 lat pracuje jako nauczyciel matematyki. Najpierw w gimnazjum i szkole średniej. Później związany  również na Akademią Techniczno Humanistyczne
w Bielsku Białej gdzie prowadził ćwiczenia ze statystyki, matematyki finansowej, matematyki stosowanej.

Obecnie związany głownie ze Szkołą Podstawową im. Janusza Korczaka w Górze gdzie pracuje jako nauczyciel i pełni obowiązki wicedyrektora, oraz Liceum Ogólnokształcącym im prof. Z. Religi w Gilowicach gdzie uczy matematyki.
Swoją wiedzą dzieli się z nauczycielami współpracując z WOM Bielsko. Uczestnik  międzynarodowego projektu „Wirtualna Przestrzeń Współpracy do Nauczania Przedmiotów Ścisłych”.

Autor artykułu : „THE ROLE OF VIRTUAL EXPERIMENTS IN TEACHING MATHEMATICS  w Project Dissemination Volume: “Virtual Instruments and Tools in Sciences Education – Experiences and Perspectives”).

Od trzech lat Ambasador Promethean w Polsce. Od ponad roku roku lider tego programu.
Prowadzi również grupę “Dotykalscy-monitor w klasie” która łączy podobnych eduentuzjastów i fanów technologii dotykowej w edukacji.

Wygłosi wykład „Undercover Teaching – czy to już STEAM?” oraz poprowadzi warsztaty „Udercover Teaching w praktyce”

Aleksandra Kondrat​

Aleksandra Kondrat Doktor nauk humanistycznych w dziedzinie filozofii; egzaminator OKE z filozofii. Nasza prelegentka jest autorką licznych artykułów naukowych, poszukiwaczką innowacyjnych i nowatorskich rozwiązań w edukacji; zwolenniczka fińskiego modelu edukacji i skandynawskiego stylu życia.

Zawodowo: nauczyciel-konsultant ds. edukacji klasycznej w Kujawsko-Pomorskim Centrum Edukacji Nauczycieli w Toruniu.

Prywatnie: miłośniczka nordyckiego stylu życia oraz sportów aerobowych. 

Wygłosi dla Państwa wykład „Etyczne aspekty
sztucznej inteligencji”

Izabela Siewniak​

Nazywam się Izabela Siewniak i jestem nauczycielką z pasją!

Pracuję jako nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej, logopeda i surdopedagog
w Szkole Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Balinie.

Ukończyłam studia magisterskie na kierunku Filologia Rosyjska na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach, a następnie Pedagogikę Przedszkolną i Wczesnoszkolną w Gliwickiej Wyższej Szkole Przedsiębiorczości oraz Logopedię na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie. Mam również specjalizację z Pedagogiki Specjalnej – edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością słuchową (surdopedagogika).

Jestem entuzjastką nowoczesnych technologii w edukacji, w tym cyfrowej z wykorzystaniem sztucznej inteligencji.
Jako Ambasadorka Promethean Polska, na co dzień korzystam z monitorów interaktywnych w pracy z dziećmi. Uwielbiam tworzyć edukacyjne pomoce w Canvie, wykorzystując AI, oraz dzielić się swoją wiedzą z innymi.

Prywatnie jestem mamą trójki nastoletnich dzieci. Lubię wyzwania i zawsze szukam pozytywów. Moją pasją jest innowacyjna edukacja, która rozwija, a moją ostatnią fascynacją jest Sztuczna Inteligencja w celach edukacyjnych.
W czasie pandemii stworzyłam mnóstwo interaktywnych, cyfrowych pomocy dydaktycznych, co zaowocowało powstaniem mojej strony na Facebooku: Genialna Nauczycielka. Obecnie obserwuje ją blisko 4 700 osób, a można tam znaleźć mnóstwo inspiracji do prowadzenia ciekawych zajęć z wykorzystaniem technologii dotykowej Promethean i nie tylko!

Poprowadzę dla Państwa warsztat „Sekrety nowoczesnej edukacji: Odkryj moc sztucznej inteligencji i Canvy”.

Agata Gibas

Obecnie nauczycielka informatyki, techniki, edukacji dla bezpieczeństwa, nauczyciel wspomagający dzieci w spektrum autyzmu w Szkole Podstawowej im. Janusza Korczaka w Górze.

Edukator programu „Cyfrowobezpieczni.pl”, prowadząca szkolenia w ramach projektów:
– „Komputer dla ucznia” – MEN,
– „Doskonalenie zawodowe nauczycieli w dziedzinie technologii informacyjnej” – KANA Gliwice,
– „Kursy doskonalące dla nauczycieli w zakresie ICT” – MEN,
– „Intel – nauczanie ku przyszłości” – Intel Poland Developments Incorporation
oraz kursy z zakresu IT dla rolników z gminy Miedźna.

Prywatnie najważniejsza rola – babcia Oskara. 😊
Lubię podróże małe i duże 😊.

Poprowadzi dla Państwa warsztaty: „Dzieci uczą robotyki”.

Mariusz Brodziak

Z wykształcenia jestem informatykiem, a multimediami zajmuję się od 2011 roku. Zaczynałem jako przedstawiciel handlowy w lokalnej firmie. Kształciłem się
i poznawałem najnowsze rozwiązania techniki w zakresie urządzeń interaktywnych. Dzięki determinacji i osiąganym sukcesom zostałem Koordynatorem Działu Handlowego Wiedząc, że bezpośredni kontakt z klientem jest najważniejszy, nigdy nie przestawałem odwiedzać partnerów i prowadzić rozmów w kierunku współpracy. Ktoś mądry powiedział, że czasem trzeba zrobić krok w tył, aby zrobić dwa do przodu. W trakcie kariery zawodowej musiałem zrobić dwa lata przerwy w branży multimedialnej i spróbować nowych opcji współpracy z placówkami oświatowymi. Montaż wyposażenia, mebli i innych elementów zaowocował ciekawymi projektami
i zdobyciem dużego doświadczenia w tej dziedzinie. W połowie 2020 roku objąłem stanowisko Prezesa Zarządu firmy. Tym samym zacząłem kierować jej działania
w stronę sprzedaży, montażu i szkoleń z wykorzystania interaktywnych pomocy dydaktycznych we współczesnych metodach edukacji. Dzisiaj przy wsparciu zespołu z działu szkoleń, marketingu oraz instalacji realizujemy założone cele, rozwijając własne umiejętności jak i zwiększając znaczenie poszczególnych działów w firmie.

Poprowadzę warsztat: Technologia wirtualnej rzeczywistości (VR) jako innowacyjne narzędzie edukacyjne w wielu dziedzinach, w tym w nauczaniu pierwszej pomocy.

Łukasz Winkler

Wolontariusz NeuroN Foundation.

Lider zespołu tworzącego aplikację webową dla nauczycieli przedmiotów przedsiębiorczych Lesson4Future, współtwórca różnych projektów społecznych, ale jednocześnie tegoroczny maturzysta i przyszły student Automatyki i Robotyki. Interesuje się produktywnością i technologiami usprawniającymi życie.

Poprowadzi dla Państwa warsztat:
„Atrakcyjne sposoby nauczania z perspektywy ucznia”

Marzena Mandla

Od kilkunastu lat skutecznie pozyskuje środki unijne na potrzeby edukacji w Gminie Miedźna, zaczynając od perspektywy finansowej 2014-2020. Przez wiele lat była również koordynatorką tych projektów.

Od 20 lat jest związana z lokalną oświatą, co daje jej głęboką znajomość przepisów
i realiów polskiej edukacji. Od 7 lat
pełni funkcję dyrektorki Zespołu Oświaty
i Wychowania
w Miedźnej z siedzibą w Woli.

Jej wykształcenie i doświadczenie w rachunkowości budżetowej oraz zarządzaniu zasobami ludzkimi i zamówieniami publicznymi idealnie wspiera jej działania
w zakresie pozyskiwania i realizacji projektów
dofinansowanych z UE. To właśnie dzięki tej wiedzy może skutecznie zarządzać finansami i organizacją projektów, co przekłada się na ich sukces.
Prowadziła także szkolenia dla Ośrodka Rozwoju Edukacji w Warszawie,
ucząc innych, jak pozyskiwać środki zewnętrzne dla edukacji.

Poprowadzi dla Państwa warsztat pt. „Kreatywne marzenia, realne fundusze”.

Agnieszka Dąbrowska

Dyrektor Rynku EDU iDream Apple Premium Reseller. Od 14 lat pracuje w międzynarodowych organizacjach w tym od ponad 8 lat związana z sektorem edukacji. Odpowiada za wdrażanie strategii i rozwoju technologii cyfrowych w placówkach publicznych i prywatnych. Zarządzanie zespołami sprzedażowymi i technicznymi. Współpracuje z ekspertami naukowymi, Samorządami, Ośrodkami szkoleń dla nauczycieli.
Absolwentka Psychologii na Uniwersytecie SWPS, Management Development Program ICAN Institute / Harvard Business Review,Certyfikowany praktyk DTMethod Foundation, PRISM Brain Mapping.
Przygotowała dla Państwa wystąpienie Apple w edukacji. Narzędzia dla Nauczycieli.

Maciej Gabała

Prowadzi od wielu lat działalność edukacyjną związaną z przedszkolami i szkołami podstawowymi. Jest mgr wychowania muzycznego ale profil firmy Tryton, ktorą prowadzi ma znacznie szersze spektrum, m.in. zajęcia Robotyka i kodowanie oraz druk 3D. Dzieciaki, ktore uczestniczą w warsztatach mają możliwość kontaktu z np. Bambu Lab X-1 Carbon oraz systemem AMS. Te urządzenia CNC oprócz niesamowitej prędkości i bardzo wysokiej precyzji potrafią stworzyć wielokolorowy wydruk 3D ze stosunkowo uniwersalnego filamentu typu PLA.

Scroll to Top